"Cmętarz Zwieżąt" Stephen King - wyd. Prószyński i S-ka




Autor: Stephen King
Tytuł: Cmętarz Zwieżąt
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2009

Zazwyczaj przeprowadzka to początek nowego życia, ale dla rodziny Creedów stała się początkiem ich końca. Mistrz horroru Stephen King zaprasza czytelników na wycieczkę do piekła i z powrotem.

O tej książce czytałam wiele pozytywnych opinii i wiedziałam, że szybko zawita na mojej półce. Jako, że jestem fanką horroru i chwil grozy, przygodę z Kingiem zaczęłam właśnie od tej książki.
Zapraszam do przeczytania mojej recenzji, koniecznie zostaw po sobie ślad.



Louis Creed z rodziną opuszczają zatłoczone i pełne chaosu Chicago. Przeprowadzają się na wieś do Ludlow, gdzie życie toczy się inaczej niż w mieście. Cudowne otoczenie Nowej Anglii, łąki, las. Idealne otoczenie dla młodego lekarza, jego żony, dwójki dzieci i ich kota. Wspaniała praca, mili sąsiedzi i droga po której nieustannie pędzą ciężarówki. Lousi dowiaduje się od swojego sąsiada Juda, że w lesie za ich domem znajduję się Cmętarz Zwieżąt, na którym od wielu lat dzieci chowały swoje martwe zwierzęta. W rodzinie Creedów zachodzą dziwne zjawiska. Pewnego razu pod kołami ciężarówki ginie kot córeczki Louisa, mężczyzna chowa kota na cmętarzu  zwieżąt. Następnego dnia zwierze wraca do domu na własnych łapach, ale jest inne...odmienione...Czy tam chowane są tylko zwierzęta? Jaką mroczną tajemnicę kryje to miejsce? Jaka tragedie dotknie jego rodzinę?

Jeśli nie boisz się, ciarek na plecach to śmiało sięgnij po tą książkę. Czytając ją, sama byłam bardzo przejęta scenami jakie się w niej odgrywają. Przez całą książkę czułam napięcie jakie zachodzi w rozgrywanych scenach, ale chwilami naprawdę się bałam. Myślę, że to jeden z lepszych horrorów jakie w życiu czytałam. Czytając Cmętarz Zwieżąt możemy zobaczyć jak świetnie autor ukazał ludzkie słabości.

Podsumowując, książka jest świetnie napisana, ze świetną fabułą i elementami grozy. Serdecznie polecam ją tym którzy mają stalowe nerwy i tym których interesuję ten gatunek.

MOJA OCENA:4/5




Komentarze

  1. Widziałam tą książkę już nie raz, ale jakoś nigdy po nią nie siegnęłam. A chyba warto, bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Wybory Niny" Anna Kekus - wyd. LIRA

"MALI BOGOWIE. O znieczulicy polskich lekarzy." Paweł Reszka - wyd. CZERWONE I CZARNE