"DZIEDZICTWO OGNIA" Sarah J. Maas - wyd. UROBOROS


Autor: Sarah J. Maas
Seria: Szklany Tron
Tytuł: Dziedzictwo Ognia (tom 3)
Wydawnictwo: UROBOROS
Rok wydania: 2015

To co dzieje się w kolejnych tomach tego cyklu, zapiera dech w piersiach. Jedna z moich ulubionych serii fantasy.

"Była dziedziczką popiołu i ognia, i nie będzie się nikomu kłaniać."



OPIS:
Pokonana Celaena może myśleć tylko o tym, jak pomścić śmierć przyjaciółki. Jako Królewska Obrończyni zobowiązana jest do służby władcy, ale to nie powstrzyma jej przed wymierzeniem mu sprawiedliwości. Ryzykując życie. Chaol, kapitan Królewskiej Gwardii, wysyła Celaenę do Wendlyn, by trzymać ją z daleka od dworu. Nie wie, że to właśnie Wendlyn będzie miejscem, w którym zabójczyni zmierzy się ze swoimi najmroczniejszymi tajemnicami. Jeśli wyjdzie z tej próby zwycięsko, stanie się największym zagrożeniem dla Adarlanu. 
Tymczasem nad królestwem gromadzą się czarne chmury. 
Czy Celaena znajdzie siłę, by je rozpędzić?
Jaką decyzję podejmie, gdy będzie musiała wybierać między lojalnością wobec własnych ludzi a wiernością tym, których kocha?

 "Władca uniósł kielich i zakręcił winem.
- Nie słyszałem, by twój legion dotarł do Rithold.
- Bo nie dotarł.
Chaol przygotował się w duchu na rozkaz stracenia Aediona, modląc się, aby to nie jemu przypadło to zadanie.
- Kazałem ci przyprowadzić twoich żołnierzy, generale - zagrzmiał król.
- A ja głupi myślałem, że stęskniliście się za mną, panie!"


Kolejny cudowny tom tej serii. Czy tylko mnie zakończenia książek Maas rozkładają na łopatki?
Wspaniała, pełna przygody, zagadek, walki o dobro i o swoich ludzi. Wspaniała bohaterka książki, która musi wiele przejść, by odkryć swoją przeszłość. W jej życiu stale pojawiają się nowi ludzie, ale czy na pewno wszyscy chcą jej pomóc?
Czego dowie się na temat Kluczy Wyrda?
Kogo spotka na swojej drodze?
Jak wielką moc skrywa?

"Zaprzysięgam cię, Aelin. I pójdę za tobą choćby na śmierć."

Jeśli kochasz książki o tematyce fantastycznej, to  koniecznie sięgnij po cała serię Szklanego Tronu. Książka jest wspaniale wydana z dużą czcionką, dzięki której naprawdę bardzo szybko się ją czyta, mimo ilości stron.
Całym sercem POLECAM!

MOJA OCENA: 4/5

"Była kimś więcej niż tylko człowiekiem, niż tylko królową.
Aelin.
Ukochana. Nieśmiertelna. Błogosławiona.
Aelin.
Aelin, Władczyni Dzikiego Ognia. Aelin Ogniste Serce. Aelin Niosąca Światło.
Aelin.
Uniosła ramiona i skierowała twarz ku słońcu. Krzyki ludzi wypełniły cały Biały
Pałac. Święty znak rodu Brannona jaśniał błękitem nad jej czołem. Uśmiechała się do tłumów, do jej ludu, do jej świata gotowego na nią."


 

Komentarze

  1. Na recenzje książek Maas to ja trafiam tak często, że to szok. Nie ma co ukrywać, że obie serie tej autorki są bardzo popularne i chyba już każdy wie kto to Sarah J. Maas. A jednak ja nadal nie przeczytałam nic jej autorstwa i coraz gorzej się z tym czuję. Kolejna zadowolona osoba, a ja nadal w kropce!
    Tak, zdecydowanie muszę w końcu wzbogacić się o jej książki :)

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Wybory Niny" Anna Kekus - wyd. LIRA

"MALI BOGOWIE. O znieczulicy polskich lekarzy." Paweł Reszka - wyd. CZERWONE I CZARNE